20 września 2011

Kartka z niespodzianką

Witam w kolejny wtorek - tym razem niestety deszczowy, dlatego wybaczcie jakość zdjęć.


Na dzisiaj przygotowałam szybką karteczkę z niespodzianką - taką, którą można zrobić na godzinę przed niespodziewanym wyjściem :-)


Do wykonania kartki użyłam papierów Dutch Girl i Ginger Stripe z kolekcji Kitch firmy Girl's Paperie. Świetnie pasują do nich kwiaty Marri Sparkling Spring Primy! Ich środki podkreśliłam jednym z moich ulubionych brokatów: Star Dust:


Oprócz papierów i kwiatów ozdobą kartki są również zróżnicowane szwy:


Kokardka z organzy to nie tylko element ozdobny - to "uchwyt" wyjmowanego taga, na którym przymocowałam wisiorek. Dla ułatwienia wyjmowania taga z kieszonki wycięłam ozdobne półkole dziurkaczem Scalloped Oval - nawiązuje kształtem do wzoru na papierze :-)


Taka kartka to świetny pomysł na podarowanie drobnej biżuterii, biletów, kuponów, karty podarunkowej - obdarowana osoba na pewno będzie mile zaskoczona :-)

pozdrawiam
Oliwiaen


  Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

Kasia Udalska pisze...

Wow, widziałam już ukryte tagi z życzeniami, czy zdjęciami, ale żeby tak prezent sprytnie ukryć? :D Świetne!! No i piękna kartka :)

Mam pytanie, czy ja coś przegapiłam? Strasznie byłam (i jestem) ciekawa, kto został wybrany na gościnną projektantką w 4-etapowym wyzwaniu, ale albo jestem ślepa, albo wyniki nigdy się nie pojawiły? :>

Unknown pisze...

Jakby to powiedziała moja córka: "Jesteś kopalnią pomysłów" ;o))

IWA pisze...

Ale pomysłowe dwa w jednym: kartka + opakowanie na prezent!