23 września 2011

Kartka w ecru i brązach ....

Witam serdecznie :)

Na dziś przygotowałam karteczkę w stylu vintage...będą dominować brązy oraz ecru.
Podobno te kolory kobiety lubią najbardziej :)


Do zrobienia karteczki użyłam papierów 


Pięknym dodatkiem, który użyłam to mój ulubiony chipboard od Maya Road Crowns Mini Chipboard Set,
który pomalowałam na biało, przetarłam papierem ściernym oraz delikatnie potuszowałam Distressem Tima Holtza - Vintage Photo. Jak to zrobić - znajdziecie tutaj... 
Kryształki na koronie to oczywiście Prima Marketing, które są w komplecie ze stempelkami.




Papierową koronkę zrobiłam dziurkaczem Martha Stewart


Zapraszamy do sklepu Craft4You, gdzie ciągle trwa wyprzedaż.


Pozdrawiam i zapraszam za tydzień
Annar


Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Kasia Udalska pisze...

O jaka piękna, ja bardzo lubię taką kolorystykę i taki starociowy klimat :) koronki, kwiatuszki... Wszystko, co lubię, podane w cudnej formie :)

Unknown pisze...

Как всегда великолепные работы!!! хочу наградить ваш блог, вашу работу наградой!!! примите: http://handmadebystasey.blogspot.com/2011/09/blog-post_26.html