25 lutego 2011

papiery świąteczne w nieświątecznych projektach...

Witam :)

Ciąg dalszy naszego nowego projektu: całkiem nieświąteczne prace na bazie jak najbardziej świątecznych papierów ...

Tak jak pozostałe projektantki mam również bardzo duży zapas świątecznych kolekcji ...
Więc nadszedł czas by je zużyć ...

Na bazie papierów Making Memories zrobiłam kartkę i zawieszkę ze zdjęciem...
Wykorzystałam arkusze Noel: Music Note Brown oraz Noel: Snowflake Argyle



Do postarzenia brzegów kartki użyłam distressera Tima Holtza, tuszu Vintage Photo oraz Peeled Paint.

Do ozdoby użyłam szpilki od Maya Road - Trinket Pins Crystals



Zawieszka została wycięta z szablonu Spellbinders Labels Eleven. Papiery Making Memories Noel: Music Note Brown oraz Noel: Snowflake Argyle.



Użyłam stempli Tima Holtza, które pokryłam miedzianym pudrem do embossingu.
Zielone kryształki są od Bo Bunny Jazmyne: iCandy Jewels.

W kolejny piątek, kolejne inspiracje... nie tylko z papieru świątecznego...

A na koniec losowanie !
Karteczka z kolekcji papierów Basic Grey - Marrakech...



... poleci do Alexandry....
Wysyłam informację na e-maila podanego na blogu.

Serdecznie pozdrawiam
Annar



Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Alexandra pisze...

Niezmiernie się cieszę :) Na emaila już odpisałam :)
Pozdrawiam cieplutko