8 lutego 2011

Kontynuując temat miłości...

...przedstawiam LO i kartkę zrobione na bazie czerwonych papierów z kolekcji Marrakech Basic Grey.

Kiedy się ma w domu 3 mężczyzn, od czasu do czasu trzeba odłożyć na bok koronki, kwiaty i papier w romantyczne zawijasy i spróbować czegoś w bardziej męskim stylu :-) Poniższy LO jest właśnie taką próbą odejścia od mojego ulubionego klimatu shabby chic. Intensywna czerwień papierów bazowych świetnie nadaje się do takich eksperymentów :-)


Wykorzystałam również tekturowe serduszka Maya Road z zestawu Love Mini: większe pokryłam tuszem Aged Mahogany i medium Crackle Accents, a mniejsze tuszem Tattered Rose, po czym embossowałam je perłowym pudremRed Embossing Pearl - nie należy się tutaj sugerować nazwą, puder ma jedynie bardzo leciutki różowawy blask.

Kartkę natomiast wykonałam w stylu nieco bardziej romantycznym, chociaż użyłam tych samych papierów :-))

 By osiągnąć ten efekt, użyłam stempli MME z kolekcji Lost&Found, kryształowe ćwieki, kwiatuszki Primy z jednej z wcześniejszych dostaw i kartonowy bilecik do journalingu Maya Road z zestawu Kraft Journaling Scrolls - są świetne!


Na kulkowym łańcuszku (potuszowanym tuszem alkoholowym Pitch Black, by dopasować go do kolorystyki całości kartki) zawiesiłam metalowe serduszko.


Jak widać, mimo użycia tych samych kolorów, wystarczy zmienić kilka dodatków, by papier nabrał zupełnie innego charakteru :-))

pozdrawiam wtorkowo!
Oliwiaen

  Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: