26 sierpnia 2013

Szkolne wyzwanie...


Witam serdecznie wszystkich w gościnnych progach Craft4You!!!

Rozpoczynamy trzydzieste pierwsze  wyzwanie:

"Szkolne wyzwanie ...


Dowolna interpretacja, w stylu, formy...

Format pracy : NOTES.

Wytyczne: Wykonaj pracę związaną ze szkołą, początkiem szkoły. Głównym atrybutem niech będzie element kojarzący się ze szkołą


Mamy kilka ZASAD udziału w Naszych WYZWANIACH:

ROZPOCZĘCIE wyzwania - PONIEDZIAŁEK - 26.VIII
ZAKOŃCZENIE wyzwania - PIĄTEK - 6.IX- do północy
OGŁOSZENIE wyników -  NIEDZIELA - 8.IX.

ZASADY:
1. Na wyzwanie można zgłosić JEDNĄ NOWĄ pracę, przygotowaną specjalnie na wyzwanie. Można ją zgłaszać również na inne wyzwania.
2.W pracy należy zastosować MINIMUM JEDEN produkt zakupiony w Craft4You.
3. Publikując pracę na wyzwanie - należy poinformować, że bierze ona udział w naszym WYZWANIU (podając link do wyzwania na blogu C4Y, w którym bierze udział) oraz podać link do użytego PRODUKTU/ów ze sklepu Craft4You.
4. Prace zgłaszamy na wyzwanie za pomocą narzędzia inlinkz, zamieszczonego pod każdym wyzwaniem. Należy tutaj podać LINK bezpośrednio do POSTA z pracą!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Dla osób biorących udział w WYZWANIU przewidzieliśmy NAGRODY:

NAGRODA GŁÓWNA - spośród zgłoszonych prac zostanie wylosowany BON o wartości 50zł na zakupy w sklepie Craft4You.


TOP 2 - DWIE prace wybrane przez Nasz Zespół Projektantek zostaną zaprezentowane na blogu oraz uhonorowane banerkiem (do umieszczenia na blogu) i niespodziankami ze sklepu :).


SERDECZNIE ZAPRASZAM DO NASZEJ ZABAWY!;).


Notesik stworzony z myślą o małym drugoklasiście. Chciałam by nie był zbyt dziecinny, lecz stonowany. Mój siostrzeniec bardzo lubi rozetki, zawsze z zachwytem patrzy jak je kręcę. Teraz mam ułatwioną trochę robótkę, bo posiadam bardzo fajny wykrojnik. 

Wybrałam bardzo fajną stonowaną kolekcję Attic Treasure - Melissa Frances. 
Pod nóż poszły Attic Treasures: Ester, Attic Treasures 2012: Hope Chest, Attic Treasures 2012: First Class Mail.  Okładka wielowarstwowa. pod piękną wykrojnikową serwetkę podłożyłam kawałek materiałowej taśmy w motyle.

Wiem że kwiaty nie bardzo przystają chłopcom, lecz Mój łobuz zawsze mi je podkrada dodałam zatem piękny kwiat Prima Marketing. Przewiązany pod spodem  Prima Marketing.



 Atrybut szkolny ołóweczek, który jest wyciągany i można nim robić zapiski w notesie.Pętelkę zrobiłam z fuksiowej wstążeczki . Dodatkowo narożniki notesu przyozdobiłam SIIC: Arrow Iridescent.

Bardzo przestrzennie i warstwowo - kwadraciki 3D- 3mm.

I zapraszam Was do podjęcia wyzwania i śledzenia Naszego bloga w tym tygodniu z inspiracjami wyzwaniowymi dziewcząt.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 


P.S. Jakiekolwiek pytania odnośnie naszych wyzwań prosimy kierować na adres: c4y.wyzwania@gmail.com.

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Brak komentarzy: