23 lutego 2018

WIOSENNY LAYOUT W RAMCE




Witajcie,

Dziś wracam do was z pracą w wiosennych kolorach. Ma ona dla mnie szczególne znaczenie, gdyż ozdobiłam zdjęcie mojej papużki, której niestety już nie mam. Oprócz papierów, wykorzystałam w mnóstwo mediów, zdjęcia detali i całego projektu możecie obejrzeć poniżej.

Zapraszam dalej!
Przygotowałam layout w tekturowej ramce z użyciem papierów Mintay by Karola. Wykorzystałam papiery z dwóch kolekcji - Together i Springtime.

Do pokolorowania tekturek wykorzystałam pudry do embossingu Lindy's Stamp Gang w różnych kolorach, m.in. Spring Leaf Chartreuse.


Piękne zielone listki powycinałam z papierów Mintay by Karola - idealnie pasowały do wymyślonej przeze mnie kompozycji.


Jak widać na zdjęciach, pod kompozycją z liści, dodałam trochę kolorów oraz delikatny serwetkowy wzór używając maski 13arts.


Do podkreślenia napisu wykorzystałam biały tusz pigmentowy w długopisie Ranger.



.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Mintay by Karola: Together : papier 03
Springtime : papier 01

MEDIA:
gesso białe 13arts
magicals Praire Wildflowers Lindy's Stamp Gang
gel medium  Amsterdam
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang Spring Leaf Chartreuse
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang Morning Glory Azure
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang Sunrise Salmon Gold
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang Starbright Gold Green
biały tusz pigmentowy w długopisie Ranger

INNE:
maska 13arts
klej Tacky Glue
trymer Martha Stewart

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



Brak komentarzy: