19 lutego 2018

W OCZEKIWANIU NA WIOSNĘ


Witajcie!
Powoli zbliżamy się do wiosny. Nie ukrywam, że jest to moja ulubiona pora roku! Czas pomyśleć o wiosennych porządkach i zmianie dekoracji w domu...W oczekiwaniu na wiosnę postanowiłam ozdobić regał od Kaisercraft Beyond The Page Mini Album Bookshelf.
Zapraszam dalej!



W pierwszej kolejności nałożyłam dwukrotnie Gesso Białenastępnie przez maskę Tim'a Holtz'a Flourish naniosłam Gel Medium. W pracy nad nadaniem koloru, użyłam wiele rodzajów mediów.
Połączyłam ze sobą farby akwarelowe w proszku Rainbow Color Yellow Lemon oraz Rainbow Color Duo Pistachio Green z mgiełkami Starburst Bells Of Ireland Green oraz Starburst Hags Wart OrangeRozcieńczonymi wodą farbami Ayeeda Paint Matte Berry oraz Ayeeda Paint Matte Green wykonałam na koniec drobne chlapania.
Pod papierowe ozdoby Idea Ology Die Cuts Botanical dodałam fioletowy sizal.




DODATKI
Regał MDF Beyond The Page Mini Album Bookshelf
Elementy papierowe Idea Ology Die Cuts Botanical
Maska Tim Holtz Stencil Flourish

MEDIA
Farba akwarelowa w proszku Rainbow Color Yellow Lemon
Farba akwarelowa w proszku Rainbow Color Duo Pistachio Green
Farba wodna Ayeeda Paint Matte Green
Farba wodna Ayeeda Paint Matte Berry
Mgiełka Starburst Bells Of Ireland Green
Mgiełka Starburst Hags Wart Orange
Grunt akrylowy Gesso Białe
Medium żelowe Gel Medium

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że zmediowany regał Wam się spodobał i poczuliście mały powiew wiosny.
Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy: