19 stycznia 2018

KARTKI NA SŁODKO


Hej,

Przygotowałam kolejną porcję kartek! Zrobiłam je nawiązując do tematu serduszek i innych słodkości. 

Zapraszam dalej!
Jest to moja pierwsza inspiracja stworzona na bazie ślicznych papierów Mintay by Karola z kolekcji Celebration.


Tym razem nie korzystałam z żadnych mediów, postanowiłam, że wykonam kartki bardzo proste. Cała kolekcja bardzo mi się podoba, jednak zdecydowałam przełamać jej słodycz papierem kraftowym. Dodałam go jako bazę oraz jako jej elementy. Następnie przy pomocy Tacky Glue przykleiłam powycinane motywy, które wybrałam z arkuszów papieru.


Oprócz tego - jak widać na pierwszym zdjęciu - żeby powstał komplet, delikatnie ozdobiłam koperty naklejając na nie kwiaty.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Mintay by Karola: Celebration
Celebration 04
- Celebration 06
- Celebration 02

NARZĘDZIA:
klej Tacky Glue
trymer Martha Stewart


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



Brak komentarzy: