11 grudnia 2017

Wspomnienia z wakacji

Witam serdecznie!

Długie zimowe wieczory  to dobry czas na wspomnienia. Moje wspomnienia z wakacji zamknę w pamiętniku - zdjęcia, notatki, bilety, ....
Wakacje spędzałam głównie w towarzystwie męża i syna, dlatego zrezygnowałam z kwiatków, motylków, cukierkowych kolorów. Dominują kolory ziemi, mój wybór to papiery z kolekcji Pawfect, a dokładnie: DogsPuppyMeow i Woof.


Zapraszam też na tutorial pokazujący jak można wykonać przestrzenne okienko na okładce pamiętnika czy albumu.


Jeśli choć troszkę jesteście ciekawi szczegółów, to zapraszam dalej!





Okładkę z grubej tektury okleiłam i zbindowałam - Bindownica Bind-It-All v2





Elementy dekoracyjne z beermaty pomalowałam Amsterdam Gesso Czarne i Amsterdam Gesso Białe, poprzecierałam Ecoline gold i srebrną pastą,





Może przydatny okaże się mój tutorial na przestrzenne okienko na okładce pamiętnika czy albumu. Zapraszam.




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY: 
z kolekcji Pawfect, a dokładnie:

NARZĘDZIA:
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder

MEDIA:
akwarela Ecoline gold
białe gesso Amsterdam Gesso Białe
czarne gesso Amsterdam Gesso Czarne

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

INNE:
pędzle ArtCreation - Zestaw Pędzli
do tuszowania Ink Blending Tool
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że okładka spodoba się Wam i zainspiruje. Ogromnie ciekawa jestem jak Wy przechowujecie wspomnienia z  wyjazdów wakacyjnych.

Pozdrawiam serdecznie :)



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: