14 grudnia 2017

WAKACYJNE LO



Cześć!

U mnie gęsto dzisiaj pruszy śnieg. To idealny dzień na wspomnienia z wakacji. A dokładniej z weekendu ze znajomymi w Gdynii, pod koniec lipca.

Zapraszam!



Pod koniec lipca spory kawałek gdyńskiej plaży został wypłukany z piasku. Zostały same kamienie w  różnych odcieniach szarości i beżu. Idealny do oprawy zdjęcia z tego spaceru był szary papier Flower Bed. Dadałam do niego kawałki papieru Felicity, Calling Cards i ścinki z kolekcji Kaisercraft High Tea.


Uwielbiam kwiaty. Do jednych z moich ulubionych należą kwiaty z Kaisercraft. W tej pracy użyłam róży z zestawu Misty Paper Blooms. Dodała do niego jeszcze kwiatek z zestawu Garden Seed Cotton.


Nie mniej lubię metalowe dodatki od Tima Holtza. Ostatnio zauroczyły mnie metalowe klipsy Idea-Ology: Index Clips i ćwieki gwiazdki Idea-Ology: Star Fasteners. Oba dodatki mają kolor starego srebrna i są półmatowe, co bardzo mi odpowiada.


Ostatnim moim odkryciem jest emalia do robienia kropek Weddy Vecchi. Doskonale się ją nakłada, kropki wychodzą idealne bez zbędnych zabiegów. Tutaj użyłam koloru Watering Can, który bardzo przypomina mi kamienistą plażę. 



Użyte materiały:

Papiery:
papier Flower Bed
papier Felicity
papier Calling Cards

Dodatki:
kwiaty Misty Paper Blooms
kwiaty Garden Seed Cotton
klipsy Idea-Ology: Index Clips
ćwieki Idea-Ology: Star Fasteners
tasiemka Solid with Stitched Center Grey
Dratwa Naturalna na Szpuli Bielona


Media:
emalia w płynie Weddy Vecchi Watering Can
mgiełka Perfect Pearls Bleu Patina



Oprawiłyście już wszystkie wspomnienia z wakacji?

pozdrawiam,

Brak komentarzy: