18 grudnia 2017

ŚWIĄTECZNY CZAS


Witam serdecznie!

Przed nami cudowny, magiczny czas. Aby zachować w pamięci te chwile, pocięłam piękne papiery z kolekcji Winter Wonderland  - Graphic 45 i ustroiłam taki oto album.

Jeśli jesteście ciekawi szczegółów, to zapraszam dalej!


Album powstał na gotowej bazie. Okładkę ozdobiłam ręcznie zrobionymi poinsecjami i wycinankami z papieru .

Dla ciekawszego efektu przez maskę naniosłam Amsterdam Pumice Fine Medium.



Przecierki robiłam zmieszanym Ayeeda Shiny Powder Silk Pearl i Amsterdam Heavy Gel Medium Matt. Album pięknie się mieni, niestety nie potrafiłam tego uchwycić na fotkach.











WYKORZYSTANE MATERIAŁY:


NARZĘDZIA:
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder

MEDIA:
białe gesso Dina Wakley - Media
akwarela Ecoline gold

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że album spodoba się obdarowanym.

Pozdrawiam serdecznie :)


Brak komentarzy: