12 grudnia 2017

A MOŻE BY NAD MORZE...

Witajcie!

Zimą często wracamy wspomnieniami do lata, dni pełnych słońca, wakacji. W dzisiejszej inspiracji chciałam Wam pokazać LO z moją córcią na plaży :)

Jeśli macie ochotę na odrobinę lata zapraszam dalej!




Wspaniale sprawdziła się tutaj kolekcja Kaisercraft Summer Splash. Jako bazę wykorzystałam arkusze Fish oraz Swell. Koła pod zdjęciem wycięłam z papieru Surfers, Beach Towel oraz Swell.
W pracy wykorzystałam również dodatki z Summer Splash: Die-cut.



Pod kopozycję nałożyłam Gesso Clear, które bardzo ułatwia pracę z pozostałymi mediami. Wykorzystałam maskę Tim'a Holtz'a Stencil Bubble przez którą nałożyłam Gel Medium. Użyłam mgiełek Lindy's Stamp Gang Button Blue i Hydrangea Blue. Całość wykończyłam tuszami akrylowymi SPLASH! Blue Light oraz Turquoise.





WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Kolekcja Kaisercraft Summer Splash
Beach Towel
Fish
Surfers
Swell

MEDIA:
Tusz akrylowy SPLASH! Blue Light
Tusz akrylowy SPLASH! Turquoise
Mgiełka Starburst Button Blue
Mgiełka Starburst Hydrangea Blue
Gesso Clear grunt akrylowy
Gesso Białe grunt akrylowy
Medium Żelowe Gel Medium

DODATKI:
Summer Splash: Die-cut
Maska Tim Holtz Stencil Bubble



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mam nadzieję, że dzięki kolekcji Summer Splash poczuliście trochę lata.

Pozdrawiam :)




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: