28 lipca 2017

MORSKI NOTES

Cześć,

W tym tygodniu inspirujemy was w klimacie morskim. Przygotowałam dla was notes z nutą mechaniki ;)

Zapraszam!



Kolekcja Voyage Beneath The Sea doskonale łączy w sobie klimat morskiej kolekcji z elementami steampunk. Okładki obłożyłam papierami Deep Blue Dreams i Steampunk Splash.


Z papieru Wild, Wild Waves wycięłam obrazek z syrenką.


Elementami ozdobnymi jest gałązka, którą pokryłam perłami w płynie w kolorze Avokado, tekturowe trybiki pokolorowane perłami w płynie w kolorze Gold i i farbą z brokatem Ayeeda Paint Gold Glitter. Na obrazku zrobiłam kleksy z mgiełki Perfect Pearls Green Patina. Zamontowałam też ćwiek Idea-Ology: Ring Fasteners.


Na Dratwie Naturalnej Bielonej, którą pokolorowałam tuszem Wild Honey zawiesiłam buteleczkę  Idea-Olog: Corked Glass Vials Tiny z mikrokulkami i porostami.


Spod obrazka wystaje border wycięty dziurkaczem Beaded Ruffle z papieru Mermaid Melody. Tasiemkę Vintage Wrinkled Ivory pokolorowałam tuszami Distress Tumbled Glass i Peeled Paint, które rozprowadziłam mgiełką Perfect Pearls Green Patina.


Wykorzystane materiały:
Papiery:
kolekcja Voyage Beneath The Sea
papier Deep Blue Dreams
papier Steampunk Splash
papier Wild, Wild Wave
papier Mermaid Melody

Dodatki:
tasiemka Vintage Wrinkled Ivory
ćwiek Idea-Ology: Ring Fasteners
buteleczka Idea-Olog: Corked Glass Vials Tiny
Dratwa Naturalna na Szpuli Bielona

Media:
perły w płynie w kolorze Gold
farba z broaktem Ayeeda Paint Gold Glitter
mgiełka Perfect Pearls Green Patina
tusz Distress Tumbled Glass
tusz Distress Peeled Paint
tusz Distress Wild Honey

Narzędzia:
dziurkacz Martha Stewart Beaded Ruffle


Mam nadzieję, że notes zainspiruje was do stworzenia pracy w klimacie morskim jeśli jeszcze moje koleżanki was nie zainspirowały :)

Pozdrawiam,


- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: