21 lipca 2017

ALBUM - EGZOTYCZNE WAKACJE

Hej,

Lipiec to oczywiście czas wakacji, z których można zebrać mnóstwo zdjęć i zarazem wspomnień. Moja dzisiejsza inspiracja to album, więc przygotujcie się na dużą ilość zdjęć!

Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam dalej!

Do zrobienia albumu wykorzystałam piękne papiery z kolekcji Kaisercraft Hanami Garden.


Każdą ze stron dodatkowo ozdobiłam wyciętymi motywami z papierów.


Dodałam też gazę, sizal, tekturki i metalowe dodatki.


Karty albumu przy pomocy gąbki pobrudziłam gesso białym i czarnym od 13arts.




Nie mogło zabraknąć też chlapań, do których świetnie nadają się tusze 13arts.
Wykorzystałam czarnybiały oraz złoty brokatowy.










WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja Kaisercraft Hanami Garden

MEDIA:
tusz czarny 13arts
tusz biały 13arts
tusz złoty brokatowy 13 arts
gesso białe 13arts
gesso czarne 13arts

NARZĘDZIA:
klej Tacky Glue


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Myślę, że taki album świetnie nada się na oprawę wakacyjnych wspomnień.

Pozdrawiam!




- - -  - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: