22 czerwca 2017

LO Z NAD MORZA

Cześć,

Wakacje są już tuż tuż. To świetna okazja do zbierania wspomnień do oprawiania. Dziś mam dla was inspirację na wakacyjnego scrapa :)

Zapraszam!


Kolekcja Blue Fern StudiosSeaside Cottage jest cudowna - morska ale jednocześnie nostalgiczna. Świetnie nadaje się do oprawienia zatem zdjęcia z wakacyjnego wypadu nad morze.


Bazą LO jest papier Gala. Z kawałków papierów Regalia, Voyage, Relics i Calling Cards stworzyłam kompozycję, na której usadziłam zdjęcie i elementy ozdobne.


Uwielbiam małe drewniane dodatki. Stworzone tematycznie do kolekcji jednej firmy, doskonale komponują się do kolekcji innej. Tu do papierów Blue Fern Studios wykorzystałam drewniane elementy High Tide: Woodern Flourish Nautical z Kaisercraft.


Do morskich klimatów rewelacyjnie pasuje malutka szklana buteleczka Idea-Ology: Corked Glass Wials Tiny, w której można zamknąć list. Podobnie jak medalion Idea-Ology: Metal Typed Tokens buteleczkę przewiązałam kawałkami bielonej Dratwy Naturalnej.


Nie mogło oczywiście zabraknąć kwiatka na pracy. Idealnie kolorystycznie zgrała się róża z zestawu Fairy Floss Papaer Blooms. Pod nią umieściłam listki, które podobnie jak fragmenty papierów wycieniowałam tuszem Distress Vintage Photo.


Całą kompozycję jak zwykle umieściłam na taśmach 3D. Przy banerku z napisem umieściłam kawałek tasiemki Chevron Stripes Champagnes. Dzięki trójwymiarowości świetnie odstaje ona od bazy pracy.


Morski klimat podkreślają perełki w płynie w kolorze Bisque, Robin's Egg i Petal Pink imitując piaseczek. Dodałam jeszcze kleksy z mgiełek Perfect Pearls Pewter i Perfect Pearls Blue Patina.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja Blue Fern StudiosSeaside Cottage
papier Gala
papier Regalia
papier Voyage
papier Relics
papier Calling Cards

DODATKI:
buteleczka Idea-Ology: Corked Glass Wials Tiny
medalion Idea-Ology: Metal Typed Tokens
drewniane elementy High Tide: Woodern Flourish Nautical
róża Fairy Floss Papaer Blooms
dratwa Naturalna na Szpuli Bielona
tasiemka Chevron Stripes Champagnes

MEDIA:
perły w płynie Bisque
perły w płynie Robin's Egg
mgiełka Perfect Pearls Pewter
mgiełka Perfect Pearls Blue Patina
tusz Distress Vintage Photo

KLEJENIE:
taśma piankowa 3D


- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mam nadzieje, że w tym roku też uda mi się dotrzeć nad morze i przywieźć tym razem zdjęć na cały album. A Wy wybieracie się na plażę w tym roku?

Pozdrawiam!




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: