23 czerwca 2017

KOCI ALBUM

Witajcie,

Moja dzisiejsza inspiracja to koci album - idealny dla wielbicieli tych zwierzaków.  Myślę, że dobrze nada się również na wakacyjne wspomnienia.

Zapraszam również na tutorial jak wykonać okładkę do takiego albumu!


Przygotowałam mini album na bazie papierów Kaisercraft z kolekcji Pawfect. Są świetne zarówno do ozdobienia kart, jak i do wycinania ozdobnych elementów.





 Do pobrudzenia środka i brzegów użyłam białego gesso 13arts oraz żółtej farby.


Środek ozdobiłam zabarwioną mgiełkami gazą.


Na tylną okładkę nie naklejałam koronki, aby nie zakrywać napisu.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja Kaisercraft Pawfect Cat

MEDIA:
gesso białe 13arts
klej Tacky Glue

NARZĘDZIA:
tablica do bigowania Marthy Stewart


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Zachęcam Was do próbowania nowych rzeczy!

Pozdrawiam!



Jeśli jesteście ciekawi jak przygotowałam okładkę w moim albumie, to zapraszam na tutorial:




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: