28 kwietnia 2017

ART JOURNAL - DZIEŃ PIECZENIA

Witajcie,

Moją dzisiejszą inspiracją postanowiłam stworzyć wpis do trochę zapomnianego przeze mnie art journalu. Połączyłam temat projektu - Dzień Pieczenia z dość nietypową kolekcją papierów...

Zapraszam też na krótki kurs, krok po kroku pokazujący jak go wykonałam!

Cała kompozycja na stronach czarnego art journalu powstała z wyciętych elementów z kolekcji Vintage Hollywood Graphic 45. Wykorzystane przeze mnie papiery to: Spotlight, Glitz and Glamour, Tinseltown, Star Studded, Dazzling Diva oraz Vintage Hollywood. Można je znaleźć w dużym bloczku papierów 12x12 cali lub tak jak u mnie w mniejszej wersji 8x8 cali.


Na lewej stronie nakleiłam motyw kobiety z kart Vintage Hollywood. Dorobiłam jej słodką babeczkę za pomocą białego tuszu Splash! 13arts oraz niebieskiego pigmentu z serii Magicals Lindy's Stamp Gang.


Dodatkowym elementem, który wzbogaca tło jest kilka napisów wykonanych pudrem do embossingu Lindy's Stamp Gang Midnight Teal Obsidan, który daje piękny dwutonowy kolor.




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Graphic 45: Vintage Hollywood
papiery:
Spotlight
Glitz and Glamour
Tinseltown
Star Studded
Dazzling Diva
Vintage Hollywood

MEDIA:
biały tusz Splash! 13arts
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang Midnight Teal Obsidan
perłowe pigmenty magicals Lindy's Stamp Gang: Drink Me Silly, Blue Hawaiian Blue

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Zachęcam do spróbowania i stworzenia kilku wpisów w art journalu, mam nadzieję, że Was zainspirowałam!

Pozdrawiam!

W krótkim tutorialu pokazałam Wam, jak powstała moja praca:





- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: