21 kwietnia 2017

ALTEROWANA PUSZKA

Hej!

Coraz częściej przekonuję się, że wszystko się może przydać. Ostatnio miałam okazję wykonać alterowaną puszkę po kawie... w morskim klimacie.

Jeśli jesteście ciekawi jak wyszło, to zapraszam dalej!

Do mojego (po raz kolejny morskiego :) projektu użyłam papierów Kaisercraft z kolekcji High Tide, a dokładniej: Sea Map, Ahoy, Overboard, Starboard.

Jako tło za pomocą Tacky Glue poprzyklejałam paski papierów Sea Map oraz Overboard.


Tło pochlapałam niebieską farbką Lindy's Stamp Gang Magical Shimmer Powder z zestawu Drink Me Silly.


Na wieczku znalazł się sznurek, gaza, mikrokulki oraz drewniane elementy z zestawu Wooden Flourishes Nautical.


Na drewniany napis naniosłam brązowy klej z brokatem Distress Brushed Corduroy.




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja Kaisercraft High Tide
Sea Map
Ahoy
Overboard
Starboard

MEDIA:
perłowe pigmenty Magical Shimmer Powders Drink Me Silly
gesso białe 13arts
klej z brokatem Distress Brushed Corduroy
klej Tacky Glue

DODATKI:
drewniane elementy Wooden Flourishes Nautical

NARZĘDZIA:
Trymer Martha Steward

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jak sami widzicie, czasem warto dać szansę z pozoru niepotrzebnym przedmiotom... Sami spróbujcie!

Pozdrawiam serdecznie :)





- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze: