24 marca 2017

WIOSENNE LO

Hej,

W pierwszym tygodniu wiosny także u mnie nie mogło obejść się bez wiosennego LO! Lekkości nadają mu motyle oraz ptaszek wycięty z papieru. 

Jeśli interesują Was szczegóły, to zapraszam dalej!

Cała praca powstała na bazie kolekcji Blue Fern Studios - Serendipity. Z czterech papierów, które wybrałam, trzy posłużyły mi jako dodatki: Chronicle, Reminisce, Imagination oraz Fascination jako tło mojego LO. 


Wykorzystałam mgiełki Lindy's Stamp Gang, aby nadać dodatkowego koloru do tła. Obok zdjęcia dodałam kilka kwiatów z kolekcji Kaisercraft, które potraktowałam tuszem Splash! w kolorze czarnym.


W mojej pracy pojawiły się również ćwieki Tima Holtza z główką w kształcie sześcianu.



Na niektóre elementy naniosłam preparat Crackle Accents, aby dodać połyskujące spękania - tutaj na motylku.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja Blue Fern Studios: Serendipity

MEDIA:
tusz akrylowy Splash! czarny
mgiełka Lindy's Stamp Gang Ponderosa Pines Olive
mgiełka Lindy's Stamp Gang Glory Of the Seas Gold

DODATKI:
kwiaty Kaisercraft Sunset Paper Blooms
ćwieki Idea-Ology: Hex Paper Fasteners


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Mam nadzieję, że zachęciłam Was do stworzenia czegoś wiosennego!


Pozdrawiam!




- - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

IWA pisze...

Mmmmm cudne!

Alicja pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.