27 marca 2017

ALBUM Z PODRÓŻY

Witam serdecznie.

Przed nami kwiecień - czas porządków i pretekst, by uporządkować zdjęcia z ostatniej podróży. Wywołuję zdjęcia z podróży i ważnych wydarzeń, wklejam do albumów, by w wolnych chwilach wracać pamięcią do uchwyconych w obiektywie pięknych chwil. 

Dzisiaj pokażę jeden z albumów, jeśli choć troszkę jesteście ciekawi, to zapraszam dalej!



Album powstał z cudownych papierów z kolekcji Cityscapes - Graphic 45, a dokładnie z
CrossroadsGlobal OdysseyGrand TourPassport To The WorldStreet Of Dreams i Well Traveled.



Elementy dekoracyjne podklejałam klejem Quick Drying Tacky Glue i taśmą Scor tape, a przestrzenne kwadracikami 3D.








Bazę albumu przygotowałam sama czarnej tktury 700 g, oklejone karty albumu zbindowałam bindownicą Bind It All v2.




 Cały album podrasowałam białym gesso Dina-Wakley.















WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY: z kolekcji Cityscapes - Graphic 45

NARZĘDZIA:

MEDIA:
białe gesso Dina Wakley - Media

KLEJENIE:
arkusz kwadracików 3D - 2mm
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że album przypadł Wam do gustu i zachęci do porządków w zdjęciach. A papiery z kolekcji Cityscapes zachwycą Was.

Pozdrawiam serdecznie :)


- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

joyanna pisze...

Bardzo klimatyczny album :)

GosiaMachynia pisze...

Wow czadowy :) Bardzo mi się podoba taka kolorystyka :)

IWA pisze...

Na bogato! Piękny jest!