28 lutego 2017

NOWY ZESPÓŁ PROJEKTANTEK C4Y - 2017

Witamy Was bardzo serdecznie!

Nadszedł miły czas dla nas, którym jest ogłoszenie powiększonego Zespołu Projektantek na rok 2017.

Jest nam niezmiernie miło powitać w naszym gronie nowe utalentowane dziewczyny, które już niedługo będą Was inspirować swoimi pięknymi pracami.

Zapraszamy!!!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
SKLEP Craft4You.pl

Twórcą sklepu i jego dobrą duszą jest wspaniała Kobieta:


Sklep powstał w 2008 roku z miłości do scrapbookingu i na tym opieram od początku swoją pracę w Craft4You. Dzięki niej poznałam wielu wspaniałych ludzi, wiele wspaniałych rzeczy widziałam i mam nadzieję, że będzie to trwało. Chociaż czasem jestem bardzo zmęczona to pasja mnie napędza i daje siły. Sprzedaję tylko to, co sama przetestowałam i co się sprawdziło. Kaisercraft, G45, Lindy’s Stamp Gang i Ranger to podstawa z której korzystam na co dzień. Ostatnio w Craft4You pojawia się coraz więcej preparatów do Mix Mediów, bo tym właśnie się zafascynowałam w ostatnim czasie. I oczywiście wciąż nastawiam się na słuchanie klientów, staram się sprostać ich wymaganiom i fascynacjom scrapbookingowym. Sklep mieści się w Gdańsku na ulicy Czubińskiego 9/U9. Mimo, że jest sklepem internetowym można do nas zajrzeć i zrobić zakupy na miejscu, należy jednak pamiętać, żeby najpierw zadzwonić do mnie lub do Joli (numery są na stronie) i ustalić godzinę.

Jak sama Asia o sobie mówi: Mama dwójki wspaniałych dzieciaków, w dodatku chwilę przed 40-tką, wiecznie gdzieś pędzi.

Jeżeli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o Asi to zapraszamy na stronę POZNAJ NAS...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
BLOG SKLEPU Craft4You.pl

Na blogu będziemy Was inspirować do twórczej działalności. Podzielimy się z Wami naszymi trikami, tutorialami, stworzymy dla osób początkujących takie podstawowe ABC Scraperki/Scrapera :).

Obecnie ZESPÓŁ PROJEKTANTEK to:

KOORDYNATORKA Zespołu


oraz utalentowane PROJEKTANTKI






Zapraszamy Was na stronę  POZNAJ NAS..., na której znajdziecie kilka słów o każdej projektantce :).

- - - - - - - - - -
Mamy nadzieję, że ciepło powitacie nasz rozszerzony Zespół Projektantek i będziecie nas często odwiedzać.

ZAPRASZAMY!!!


- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: