23 lutego 2017

Jestem kobietą ...

Każda kobietka od czasu do czasu powinna robić sobie małe przyjemności. Będąc babeczką, której hobby jest scrapbooking postanowiłam zrobić dla siebie mały albumik na piękne chwile nie związane z moim hobby. Uwierzcie tworzyło mi się go wspaniale ;)


Stworzyłam album, bardzo kobiecy, kwiatowy na piękne chwile. Stworzony z wyjątkowo klimatycznej kolekcji papierów Blue Fern Studios - Tranquility. Z uwagi że kolekcja jest bardzo ozdobna postanowiłam każdą kartę ozdobić bardzo delikatnie. Z pomocą przyszły stemple i proszki do embossingu. Lindy's Stamp Gang w swojej ofercie posiada piękne dwutonowe proszki do embossingu. Ja zastosowałam Midnight Teal Obsidian, oraz Holly Berry Red Gold. Dają one rewelacyjny efekt jednolita warstwa mieniaca się delikatnie. Jako że zawierają drobinki złote, które mienią się w miejscu posypania proszku jak i tam gdzie się wtapiał. Midnight Teal Obsidian ma piękny morsko-zielony kolor. Pięknie to wygląda.

Pozostałe elementy wykonałam przy pomocy proszków: Tilt-A-Wheel Teal, Turquoise, Gold. Jak widać na zdjęciach bardzo ograniczyłam ilość ozdób, metalowa zawieszka z serii Idea-Ology Tima Holtza, perełki Sweet Paris.

Z uwagi na brak papieru w kolorze czerwonym pasującym o odpowiednim odcieniu postanowiłam potuszować biały papier wizytówkowy tuszem Distress Festive Berries i wyciąć wykrojnikiem kwiatuszki.


Kilka zbliżeń na detale:












Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za wytrwałośc dobrnięcia do końca postu ;)


- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

IWA pisze...

Piękny jest!