1 grudnia 2016

ULUBIONE MOMENTY Z DZIECIŃSTWA

Witam serdecznie.

W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam mini albumik, który przygotowałam na maleńkie zdjęcia słodkiej dziewczynki. 

Jeżeli jesteście ciekawi jak on wygląda zapraszam dalej :).

Mini albumik powstał z kolekcji Kaisercraft: Pee-A-Boo w wersji dziewczęcej.

Karty albumiki mają rozmiar 3,75x4 cale. Bazą jest czarny arkusz A3 z bloku technicznego. Bazę przycięłam i złożyłam w mini albumik tak, że powstało pięć kieszonek. Do przygotowania bazy użyłam między innymi tabliy do bigowania. Zewnętrzne kary albumu przykleiłam do okładek.

Do ozdobienia kart i okładki wystarczyły dwa arkusze papieru z kolekcji: Infant, New Arrival. Do tego wystarczyło wyciąć trochę ozdobnych elementów z papierów: InfantNew Arrival, Tiny Tot. W kieszonkach schowałam tagi/karteczki do journalingu wycięte z papieru: Young One. Napisy/cytaty, które umieściłam w albumiku pochodzą głównie z odciętych pasków z nazwą kolekcji. 


Ozdobne elementy z papieru podkleiłam na piankę 3D o grubości 1mm. Jako wykończenie dodałam na okładce między innymi krople "rosy" dzięki wykorzystaniu preparatu Glossy Accents. Brzegi papieru potuszowałam tuszem Distress w kolorze Frayed Burlap.

Zamknięcie mini albumiku to rzemień. Otwory w okładkach zabezpieczyłam nitami szerokimi w kolorze Red. Do ich zamocowania wykorzystałam nitownicę Cropp-A-Dile.




Jedną z serwetek z kolekcji Winter Blooms rozcięłam na cztery cześci i przykleiłam tak, aby powstała kieszonka na tagi/zdjęcia.










Jak Wam się podoba takie maleństwo. Mimo, że nie przykleimy tutaj pełnowymiarowych zdjęć a tylko maleństwa, to ma swój urok i jest szybki w przygotowaniu. Nadaje się idealnie na prezent dla jakiejś słodkiej dziewczynki.

Pozdrawiam serdecznie.




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

DecoArtMagda pisze...

woow, cudowny albumik

GosiaMachynia pisze...

Ale cudny :) bardzo mi się podoba :)

IWA pisze...

Idealny poziom słodkości! :-)