27 stycznia 2015

Dla maluszków

Witajcie zimowo-wtorkowo!

U mnie nareszcie zima przypomniała sobie o swoich obowiązkach i sypnęła nieco śniegiem. Nieco bardziej spadły temperatury i wieczorami najlepiej siedzieć pod ciepłym kocem z kubkiem herbaty i książką - albo scrapować :-) Co też ja uczyniłam, a efektem tego są dwie kartki powitalne dla maluszków:


 Do ich wykonania użyłam pięknej, subtelnej kolekcji Bundle of Joy od Kaisercrafta. Pastelowe kolory i wzory w stylu retro to dokładnie moje klimaty :-) Kartkę dla dziewczynki tworzy arkusz Rattle, na którym ułożyłam kameę wyciętą z arkusza Crib i ozdobioną brokatem Icicle i dodałam kwiatuszki z zestawu Mini Floral In the Pink:

 
Kompozycję ozdobiłam też kawałkiem taśmy washi z zestawu Symphony:


Kartka dla chłopczyka powstała z arkuszy Bassinet i Cradle oraz elementów wyciętych z arkusza Booties. Dla dodania tekstury naniosłam kropeczki przy pomocy białej emalii:


Każdy arkusz od Kaisercrafta ma ozdobny wzorek również na pasku sygnaturki - bardzo lubię wykorzystywać te bonusowe paski w pracach, i tutaj też takiego użyłam :-)


Jak Wam się podobają takie lekko starociowe kartki dla maluszków?


do zobaczenia!



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Halina pisze...

Piękne karteczki......nastrojowe....