1 sierpnia 2013

Wyzwanie#29 wg Ani

 
Właśnie trwa u nas wyzwanie chmurkowe - idealne na przywołanie białych obłoków dających wytchnienie w upalne dni.
Moją inspirację utrzymałam w stylu clean&simple.


Kartkę wykonałam na papierach  Field i Meadow z kolekcji Blea&Ivy.



Cały urok kartki ukryty jest w trójwymiarowości. Na jasnym papierze wycięłam chmurki, które pod spodem podkleiłam wzorzystym arkuszem. Posiadającym maszynki do wycinania, polecam zestaw chmurkowych wykrojników, który zdecydowanie ułatwi pracę. Następnie na wierzchu umieściłam parasol z kokardką z dratwy. Wszystkie elementy podkleiłam na dwu milimetrowej taśmie piankowej.


Na końcu zwieńczyłam kartkę trzema kropeczkami wykonanymi perłami w płynie w kolorze Avocado.


 Pozdrawiam,

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Malinowo pisze...

Minimalizm ma w sobie to "coś". Śliczna :-)