5 sierpnia 2013

Różowe karteczki...

 Wpadła mi w łapki fantastyczna kolekcja Kaisercraft - True Romance. Cudnie różowa i pudrowa. Wybrałam sobie trzy papiery:  Lovestruck First Sight, Passionate i skleciłam z nich takie oto karteczki.


Delikatne i koronkowe karteluszki.


Głównymi bohaterami karteczek są Enchanted Die-Cut z bardzo fajnymi cytatami. Do tej pory unikałam właśnie tych elementów, ponieważ nie bardzo umiałam je zastosować. Przełamałam się i w rzeczywistości okazały się bardzo fajnym i eleganckim dodatkiem do karteczek. Nie muszę się martwić i wyszukiwać cytatów, drukować i wycinać, a przy okazji w paczuszce znalazłam idealnie do nich pasujące motylki. :)


Cudne kwiatuszki w odcieniu delikatnego różu - Prima Markering - Fairy Rhymes: Light Pink Vine. W całym zestawie są trzy zestawy składające się z dwóch gałązek połączonych ze sobą różową i żółtą. Ja wykorzystałam jedną różową. Dodatkowo przyozdobiłam kwiatuszkiem spsikanym różowym glimmer mistem - Kwiaty Innocence 540203. Piękne zawijaski perełkowe to fragmenty - Engraver: Swirl. A eleganckie kropeczki na die-cut rameczce uzyskałam  za pomocą Perły w płynie Liquid Pearls Lavender Lace posypanej brokatem.


 Listki potuszowałam - Tusz Distress Spun Sugar.



Tak oto finezyjnie wygląda koronkowa karteluszka. Nawet papier ma w sobie koronkowe motywy.


 I na koniec maleńki akcencik w postaci fantazyjnie zawiązanego sznureczka  - Dratwa Kremowa.

Pozdrawiam 



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

mosia pisze...

piękne, obie :-d