22 marca 2013

Wywanie#20 - inspiracja Funii




 Dziś nietypowo dla mnie bo w piątek, chciałabym Wam pokazać ostatnią inspirację wyzwaniową. Stworzyłam karteczkę z "jajem" - atrybutem Wielkanocnym. Kartka w bardzo nietypowych kolorach jak na Wielkanoc - brązowo-beżowa, stworzona z kolekcji papierów firmy Simple Stories kolekcji Documented Ever After, Damask or Flourish, Just The Details).


 Tym oto jajeczkiem przestrzennym w przepiękne damaskowe motywy (Damask or Flourish), spełniam warunki wyzwani.

 

W sklepie C4Y pojawiły się ostatnio przepiękne kwiaty Prima Markering - Parisa Mayfair, nim postanowiłam przyozdobić karteczkę, z każdej strony dodałam mniejsze kwiatuszki Innocence 540449


 Środki małych kwiatuszków wypełniłam Medium pękające Crackle Accents, oraz na listkach dodałam sztuczną rosę - Medium szkliwiące Glossy Accents.


 Motylek stemplowany i wyembosowany za pomocą tuszu Distress Clear do Embossingu i pudru  Ranger Antiques.


 Oczywiście wszystko przestrzenne, dużo kosteczek 3d,
na sam koniec troszkę finezji - dodałam po dwie kropeczki ( Perły w płynie Liquid Pearls Cheasnut) z każdej strony jajeczka. 


Pozdrawiam

FUNIAA 


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: