11 lutego 2013

Walentynkowo...

 W Craft4You rozpoczynamy 

Walentynkowy tydzień 

 Codziennie będziemy publikować Nasze inspiracje właśnie w tym klimacie. Ja postanowiłam zrobić dwie słodkie różowe karteczki.



 Serduchowe karteluszki z mnóstwem warstw i wykrojnikowych elementów. Wykrojniki firm:
MemoryBox, Marianne Design. Szczególnie lubię kwiatowe motywy wykrojnikowe z MemoryBox. Są tak delikatne że strach je dotknąć.Gałązkę kopru ozdobiłam Perły w płynie Liquid Pearls Rouge i obsypanymi masą perłową by nadać im pudrowy wygląd. Natomiast kwiatuszkom poniżej dodałam sztuczną rosę otrzymaną przez Medium szkliwiące Glossy Accents.


Oczywiście warstwowość kartki uzyskałam za pomocą kosteczek 3d. Brzegi tła karteczki potuszowałam różowym tuszem, nadając im tym samym głębię.


Tak oto słodko na różowo rozpoczynamy ten tydzień.
Zapraszam jutro na następną porcję Walentynkowych inspiracji. :)


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Unknown pisze...

Śliczna karteczka, piękne serduszka :-)